DENIOS Ltd

Internet: www.denios.co.uk

08.04.2021

BioNTech Manufacturing Marburg GmbH says thank you

With EMA approval, BioNTech has now officially received approval to manufacture the COVID-19 vaccine in the new plant in Marburg. When the news was announced, BioNTech also took the opportunity to thank its partners, service providers and suppliers. DENIOS is one of them.

The entire DENIOS team is proud to have made an important contribution to the smooth project flow through effective cooperation with BioNTech, and to have delivered in record time.

We thank BioNTech Manufacturing Marburg GmbH for the trust they have placed in us and wish them every success.

You can read more information here.

Kontaktdaten

Sie haben Fragen zu unseren Inhalten oder sind ein Vertreter der Medien? Dann kontaktieren Sie uns gleich:
E-Mail: presse@denios.de

Presseverteiler

Sie sind Journalistin oder Journalist und möchten immer über alle neuen Produkte und Neuigkeiten aus der DENIOS Welt informiert werden? Dann tragen Sie sich in unseren Presseverteiler ein.

Über DENIOS

Weil uns die Natur vertraut, tun dies auch Geschäftskunden aus Industrie, Dienstleistung, Handwerk und Handel, sowie Einrichtungen des öffentlichen Lebens in aller Welt. DENIOS ist der führende Hersteller und Anbieter von Produkten und Dienstleistungen für den betrieblichen Umweltschutz und die Sicherheit am Arbeitsplatz. Gesetzeskonforme Produkte, Lösungen und individuelle Dienstleistungen im Umgang mit Gefahrstoffen sind genauso unsere Leidenschaft wie der Schutz natürlicher Ressourcen.

Your basketAdded to basket
Go to basket
Enquire
*Required field

If you want to request more than one product, please use the shopping list function. Please also note our Data protection declaration .

This website is protected by reCAPTCHA and Google's privacy policy and terms of use apply.